Pinned post

SO we can do pinned toots right? Imma try this.

amateurporn.com/enthuse
iwantfanclub.com/timeline/enthuse

Licensed Escort in

Yes I have a tiny mustache and no you can't cum on my face. There might be porn of that **SOON**

Condoms Mandatory! I have had an outbreak of herpes type 1 (coldsores) in the past but I take antivirals for your protection so the risk of catching it from me is 1% per YEAR of sex

I have a CNC kink and you can pay extra to have my spotter come on a call 4 that.

All content coming down soon. Get it while you still can. Because I prob won't make mins I'll get nothing for this strange attempt at adventure.

Alright things are shifting around. July is gonna be a wild ride for me personally but after that I may be able to look at making clips or camming again in August or so. Woot woot!

Yeah I am putting this down as failed expirement for now. Maybe I will reexplore sex work in the future? I'm not sure. Mental health went off the rocker and I don't have the capacity for this side hustle, gotta focus on my vanilla life.

I get rewarded chocolate treats for sucking my fiances dick 🍫

I have been busy dealing with mental health and dental issues. Also my meds killed my sex drive so I am not sure where I stand in my pursuit of sex work. I have this special slut phone ona 2 year plan and barely touch it xD

Maybe I will figure out this clip shit. Livecamming has been taken off the table for now.

I need better tech tho.

It's possible that my urge to become a sex worker was hypomania induced but now I have a slut phone on a two year plan and I can't back out 😌😅

Bear with me while I figure out wtf I am doing 😅😇

We'll see how I feel after meds smooth out. My sex drive plummetted 😭

Well I shaved my head today. My sluttiness is on a slutcation because my mental health hit a crisis last week but I'll try to get some nice pics up soon. Mulling over what I want to do / create.

This is funny. I was jacking off my partner with the hand that has my fitbit and the fucking "goal reached for walking" alarm went off from the motions. XD

Saturday afternoons are all I wanna do. Just cozy time with a wealthy benefactor. Ease my worries and move forward my dreams.

I strained my neck masturbating but I squirted so theres that

Just went through a incredibly stressful period with weekly med adjustments. Still getting my footing on who I am now.

Gotta put slutdom on hold until I resolve some issues with my primary partner. Also recent events just have me paranoid af and my mental health is doing a thing. It's all a mess basically haha. Still gonna post lewds tho. Because yeah.

Sex work is hard work and trying to do it part time while holding a fulltime vanilla job has proven to be challenging but I am not giving up! Life has been demanding a lot of me lately but imma keep on going. :D

I dunno bout you but I spent my weekend motorboating balls and I am pretty happy to have a partner who indulged me in this frivolous activity.

Today I discovered dick biting and I love it.

Show older
Switter

Switter, a sex work-friendly social space. Check out Tryst.link, our verified escort directory. Looking for listings? Visit Switter Listings Looking for Backpage alternatives?

Browse thousands of escorts, BDSM providers, sensual masseuses, and more at Tryst Link – the leading independent escort directory.
Brisbane escorts, Sydney escorts, Wellington escorts, and more!

This website contains adult content

By continuing to use Switter, you agree that you are over the age of 18 and have read and agreed to our terms.

Parents/guardians, you can learn more about online safety in the Assembly Four parents guide to adult content.